2014. aug 19.

Hiszti Kriszti

írta: LittleSloth
Hiszti Kriszti

Azt hiszem kevés kiábrándítóbb dolog van, mint a férfi hiszti. Amikor egy férfi, puffog, duzzog és csendkirályosat játszik, te meg barchobázd ki, hogy most meg mi baja? A hiszti tipikusan a női fegyvertár kelléke. Egy férfi mondja meg, hogy ez meg ez nem tetszik. A nőknek kell a visszaigazolás, hogy a másik, ha igazán ismeri őket és visszapörgeti az eseményeket, akkor ki fogja tudni találni, hogy mi esett nekik rosszul az elmúlt 8 óra történései alatt. A férfiaknak legtöbbször ehhez semmi kedvük, és amúgy meg nagy ívben le is szarják. Nem elég empatikusak ahhoz, hogy egy nő fejével tudjanak gondolkodni. „ Mi bajod? Semmi. Mi bajod? Semmi. Ha nem tudod már régen rossz. „

Este lefekszünk, minden rendben. Reggel felkelek és látom a fején a világfájdalmat, meg sértettséget. Nézek rá, fürkészem az arcát, de kitartóan bámul a tévére, kerüli a tekintetem, pedig a szeme sarkából érzékeli, hogy épp belebámulok a fejébe. Végigzongoráztunk egy sor: „Miabajsemmit”. Gondoltam, lehet, hogy csak szarul aludt és nyűgös. Hízelegtem, nyomultam, bújtam, dicsértem, kedveskedtem neki hátha megtöri a jeget. Semmi. Taktikát váltottam. Nyomtam neki a csendkirályt. Semmi reakció. Aztán meguntam, felálltam és ott hagytam a picsába. Bejöttem inkább dolgozni 2 órával előbb.

Miért kell ezt csinálni? Mire jó ez az egész? Hadd agyaljon csak a másik, hogy mi rosszat tett? Hogy egyáltalán ő-e az oka? A hisztis férfiaknál, egy rosszabb van: a bizonytalan. Két naponta elbizonytalanodik az érzéseiben és nem tudja mit is akar. Szerencsére az ilyeneket jó messziről kiszagolom, és jó messzire el is kerülöm. Olyan kurva nehéz egy eldöntető kérdésre válaszolni? Ha Te nem tudod, ki tudja? Mindenkinek meg kell hozni, bizonyos döntéseket az életében. És vállalni a rizikót, hogy lehet, hogy a szarabbikat választotta. Na bumm. Nem lehet a 2 oldal közötti mezsgyén lavírozni. Gyáva dolog. Akarsz egy lányt vagy sem? Ez nem olyan nehéz kérdés 2 hónapnyi ismerkedés és randizás után. Miért nem lehet nyílt lapokkal játszani? Miért nem lehet egy lánynak megmondani, hogy idefigyelj nekem csak kúrópajtinak kellesz? Leszarom, hogy mit gondolsz és mit érzel. Sok felesleges körtől kímélnénk meg egymást. Ha le van tisztázva ki mit vár a kapcsolattól, a másik nem erőlködik feleslegesen. Én nem próbállak meg lenyűgözni a fantasztikus humorommal és stílusommal, ha tudom, hogy te közben gondolatban épp az 50. pózban döngetsz meg az asztalon és lövésed nincs arról, hogy az elmúlt fél órában miről pofáztam neked.

Azért tehetik meg a férfiak, hogy bizonytalanok legyenek mert vannak nők akik ezt elnézik. Én az első ilyennél felállok. Köszönöm szépen, nem egymást keressük, további sok sikert! Ez a sok szar, amit a nők a férfiak mentségére felhoznak, egyszerűen nevetséges. Nem veszed észre, hogy azért tart bizonytalanságban ez a fasz, mert rajtad kívül még szimultán 3 lányt fűzöget? Senkinek nem ígér semmit, mert így nincs mit számon kérni rajta, és közben mindenki pátyolgatja és próbálja elérni nála, hogy a „talánból” átbillenjen a mérleg nyelve az „igenbe”. Ő meg élvezi a rivaldafényt és hogy egyszerre ennyi nő küzd a kegyeiért. Amúgy meg, még ha mond is valami bíztatót, hogy érez valamit, fél perc alatt fordul 180-at, és teljes nyugalommal közli, hogy megváltoztak az érzései és meggondolta magát. Náluk ez nem probléma. Egyik nap így gondolja és így érzi, következő nap, jobbról balra száll fel előtte egy varjú és már máshogy.

Még a legelső szakításomnál, mondott anyu valamit, ami nagyon megragadt bennem. Ez a srác egy kis kalóz vitorlás, te meg egy atom tengeralattjáró. És ezzel már érzékeltettem is, hogy miért olyan nehéz a pár választás egy olyan nőnek mint én. Nehéz nálam keményebb férfit találnom, aki határozottabb mint én, és rá merem bízni magam. És félreértés ne essék, nem vagyok egy véres szájú feminista. Csak a sok töketlen, mimóza, málészájú, nyegle srácnál ötször keményebb vagyok minden téren. Ha kell, összeszorítom a fogam és tűrök némán. Ha kell, döntök és megyek a választott úton tovább. Ha kimondok valamit, tartom magam hozzá. Sok mai férfi ezekre a dolgokra képtelen. Álomvilágban élnek, és ha valami nem úgy történik, mint ahogy elképzelték, behisztiznek, mert ehhez szoktak hozzá. Anyuci nem vesz nekem tűzoltóautót, hisztizek és megkapom. De az élet nem anyuci.

Ezért örülök, hogy rátaláltam. Olyan mintha egy pár évszázaddal korábbról csöppent volna ide. "Marv-ot mindenki őrültnek tartja. Az az átkozott pechje, hogy rossz korban született. Véres csatamezőn érezné magát elemében, ahol baltával irthatná a népet, vagy ha római gladiátorként kardozhatna az arénában…” Ez tipikusan ő. Nem gondoltam, hogy vannak még ilyenek, de vannak. Nekem a férfi ideálom egy Dexter-Bruce Willis keverék. És ő valami hasonló. Kivéve ilyenkor. Mikor átvedlik Hiszti Krisztivé. Ilyenkor ki nem állhatom.

sin-city-mickey-rourke.jpg

Szólj hozzá